Garanție

Garantia produselor vandute

Pentru toate produsele vandute si livrate beneficiezi garantie conform legislatiei in vigoare legii si politicilor comerciale ale producatorilor.

Garantia generala ale produselor este de 3luni, dar avem produse cu 2ani garantie care sunt marcate la fiecare produs. 

Daca produsul se defecteaza in perioada de garantie iti asiguram reparatia, sau schimbam produsul.: trimitem curierul la tine sa ridice produsul,gratuit, si dupa ce il reparam ti-l inapoiem tot prin curier, gratuit.

• GARANTIA

Garantia se acorda conform prevederilor specificate pe site.

Produsele care urmeaza a fi inlocuite sau reparate in perioada de garantie, se trimit la punctul  de lucru ale VANZATORULUI ( ARAD, STR. POETULUI 1/C, HALA 33 ),  de o copie a facturii sau bonului fiscal care atesta cumpararea lor. Cheltuielile de transport aferente trimiterii produsului defect vor fi suportate de catre VANZATOR, doar daca sunt respectate indicatiile de mai sus. Trimiterea produselor pentru verificare in perioada de garantie, se face numai DUPA ANUNTAREA  VANZATORULUI, specificand EXACT care este DEFECTULsau PROBLEMELE CONSTATATE.

Defectele VIZIBILE se reclama in momentul in care se intra in posesia produsului. Prin DEFECTE VIZIBILE se inteleg toate defectele care pot fi depiste printr-o simpla examinare vizuala a produsului. 

VANZATORUL este exonerat de obligatia acordarii de garantie in cazul in care se constata ca produsele in cauza au fost manevrate sau depozitate in mod necorespuzator, utilizate in alte scopuri decat cele pentru care au fost fabricate/vandute, montate gresit, au suferit imersii de lichide, socuri mecanice, termice sau de orice alta natura sau au intrat in contact cu substante a caror folosire nu este necesara in procesul de inlocuire/montare/intretinere. VANZATORUL este de asemenea exonerat de obligatia acordarii de garantie in cazul in care se constata ca beneficiarul reparatiei efectuate de CUMPARATOR a utilizat/manevrat produsul in mod necorespunzator. Nerespectarea integrala sau in parte a conditiilor enumerate mai sus duce la pierderea garantiei.

ANPC : dati un click aici

Consumatorul are dreptul sa notifice in scris sau telefonic comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv,

in termen de 10 zile lucratoare de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului.

Renuntarea la cumparare in termen de 14 zile se poate aplica doar pentru produsele livrate prin curier.
Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original cu toate accesoriile si documentele care l-au insotit).

Cheltuielile de returnare vor fi suportate de client. Rambursarea contravalorii produsului se va face in cel mult 30 de zile de la retur.

Daca produsul este returnat intr-o stare in care nu mai poate fi vandut ca si nou, ne rezervam dreptul de a solicita o taxa pentru readucerea in stadiul initial.
Acesta clauza se aplica conf. O.G. 130/2000, in cazul achizitionarii de produse din acest site folosind tehnicile de comunicare la distanta, aplicandu-se definitiile cuprinse in O.G. 130/2000 art. 2 lit.e.


Returul produselor

Puteti solicita returul produselor in urmatoarele situatii:

1. Produsul nu corespunde specificatiilor de pe site-ul www.oalamea.ro

2. Produse care nu functioneaza in primele 24 de ore primite

3. Produsul prezinta defectiuni de transport sau colet defect.

4. Produsele v-au fost livrate gresit sau nu in totalitate conform facturii.

Toate sesizarile de mai sus trebuie facute in maxim 24 de ore de la primirea coletului la adresa de mail: marlenkafamily@gmail.com

POLITICA DE RETUR

1.Politica de retur prezentata mai jos se refera exclusiv la produsele comandate online si livrate prin curier.


Este recomandat ca produsele sa fie returnate in ambalajul original, cu etichetele inițiale intacte, certificatul de garanție în original și toate documentele cu care a fost livrat produsul.

 Acestea trebuie sa fie in aceeasi stare in care au fost receptionate. Nu pot face obiectul returului produsele care prezinta urme de utilizare, care nu au toate accesoriile si etichetele intacte si nici cele care nu sunt prezentate impreuna cu toate documentele care le-au insotit: factura (se va prezenta in copie), chitanta de la curier (se va prezenta in copie), manual de utilizare (daca exista).


Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice (altele fata de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor şi funcţionării produselor), urme de folosire excesiva sau interventii neautorizate, astfel incat obiectul nu mai poate fi adus la conformitatea initiala prin reparare si scaderea contravalorii.


Dacă produsele de returnat au fost însoțite de eventuale cadouri, trebuie returnate și acestea.

Acest site folosește cookie-uri
Site-ul utilizează cookie-uri pentru a personaliza conținutul și reclamele de pe site, astfel încât să poată fi accesate funcțiile de social media și să analizeze traficul site-ului. Împărtășim informațiile colectate prin utilizarea acestui site cu partenerii noștri de social media, de marketing și de analiză care pot combina acest lucru cu alte date pe care le-ați furnizat sau aveți motive să le colectați în numele dvs. prin utilizarea serviciilor lor.