Termeni și condiții

Cum comandați online

În urma navigării sau efectuând o căutare în lista de produse afişate pe site, adăugaţi produsele dorite în „Coş”, rând pe rând, prin simpla apăsare a butonului „Adaugă în coş”, disponibil în pagina de detalii a fiecărui produs.

În pagina de detalii a fiecărui produs este disponibilă și opțiunea de a specifica numărul de bucăți/cantitatea dorită. După ce aţi terminat de adăugat produsele în Coş, se apasă butonul „Finalizează comanda”. Veți fi direcționați spre o pagină unde va fi necesar să completați datele personale pentru livrare. Aveți de asemenea posibilitatea de a adăuga mențiuni (de exemplu dacă doriţi un mod de ambalare special).

Atenție! Onorăm doar comenzile pe care le putem confirma telefonic. Vă rugăm să introduceți un număr de telefon valid la efectuarea comenzii pentru ca reprezentantul nostru de vânzări să vă poată contacta in caz ca produsul nu este pe stoc sau pentru informatii suplimentare .

 

Comenzi speciale

 

Comenzile speciale (cantități mari de produse ) se preiau telefonic la +40 730 081 145 sau prin email la marlenkafamily@gmail.com

 Pentru a afla preturile produselor pentru comenzile speciale ( cantitati mari, colaborari, parteneritate )  va rog sa trimiteti email sau sunati la +40 730 081 145.

Cum platesc

 

Plata ramburs

Comanda se achită în numerar, în momentul livrării comenzii, agentului de la serviciul de curierat.

Plata prin virament bancar (ordin de plată), transfer

Este metoda de plată preferată de către clienţii cu personalitate juridică. În acest caz comanda va fi procesată imediat după ce se face confirmarea plăţii, prin trimiterea pe email a copiei OP-ului sau foii de vărsământ.

Pentru această modalitate de plată vă rugăm să solicitaţi în prealabil emiterea facturii proforme, sunând la numărul +40 730 081 145

Cum primesc

Expedierea se va efectua la adresa specificată de dumneavoastră, în termen de 1-2 zile lucrătoare din momentul confirmării telefonice a comenzii. Pentru o serie de produse, acest timp poate fi prelungit, în funcţie de disponibilitatea stocului. O să vă comunicăm telefonic dacă un anumit produs nu mai este în stoc și trebuie comandat.

La primirea coletului, va rugam verificati integritatea ambalajului sa nu prezinte semne de lovire sau zgarieturi. In cazul in care acesta este deteriorat, va rugam sa faceti poza, verificati si integritatea produsului/produselor , faceti din nou poze , si intocmiti PROCES VERBAL cu agentul de la curierat. Procesul verbal intocmit in lipsa curierului NU ESTE VALABIL ..

Nu putem sa ne asumam raspunderea daca nu tineti cont de cele de mai sus .Orice reclamaţii ulterioare, cu privire la aceste aspecte, sunt nule.

Reclamații şi sugestii

Vă rugăm sunați la numărul de telefon +40730026944, +40 730 081 145 sau scrieți-ne pe adresa de email  marlenkafamily@gmail.com

Vom încerca să rezolvăm orice problemă în cel mai scurt timp posibil.

 

Cumparatorul beneficiaza de o perioada de 14 zile pentru a se retrage dintr-un contract la distanta sau dintr-un contract in afara spatiilor comerciale, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decat cele de transport cu returnarea produselor.

Contravaloarea produsului returnat se va restitui cumparatorului in termen de 14 zile de la data primirii produsului in mod intact si integral (inclusiv eventualele cadouri, bonusuri), daca dreptul de retragere s-a efectuat in termen. Livrarea produsului returnat trebuie efectuata prin curier rapid la adresa companiei noastre. Nu acceptam returnari prin intermediul Postei Romane.

Perioada de retragere mentionata la alin. precedent expira in termen de 14 zile de la ziua in care cumparatorul sau o parte terta, alta decat transportatorul si care este indicata de cumparator, intra in posesia fizica a produselor;

Inainte de expirarea perioadei de retragere de 14 zile, cumparatorul informeaza vanzatorul cu privire la decizia sa de retragere din contract. In acest scop, cumparatorul poate alege una dintre urmatoarele variante: de a folosi modelul de formular de retragere prevazut in partea B din anexă la OUG 34/2014 sau de a face orice altă declaraţie neechivoca in scris in care isi exprima decizia de retragere din contract.

Intentia de retragere trebuie comunicata vanzatorului de catre client obligatoriu in scris prin scrisoare recomandata trimisa la sediul Vanzatorului.

Pentru orice caz de returnare a produselor ce fac obiectul contractului, Cumparatorul se obliga sa asigure returnarea si impachetarea corespunzatoare a fiecarui produs astfel incat produsul sa nu suporte nici o deteriorare in timpul transportului pana la primirea de catre Vanzator. In cazul in care la returnarea produselor se constata deteriorarea produselor sau lipsa vreunei componente Vanzatorul este indreptatit sa refuze preluarea acestora, Cumparatorul fiind obligat la achitarea contravalorii acestora.

Pentru comenzile platite cu cardul suma va fi returnata pe acelasi card utilizat la tranzactionare, in decurs de maxim 30 de zile de la acceptarea returului. Pentru comenzile platite prin ramburs suma va fi returnata prin curier rapid in maxim 7 zile.

 

 

Acest site folosește cookie-uri
Site-ul utilizează cookie-uri pentru a personaliza conținutul și reclamele de pe site, astfel încât să poată fi accesate funcțiile de social media și să analizeze traficul site-ului. Împărtășim informațiile colectate prin utilizarea acestui site cu partenerii noștri de social media, de marketing și de analiză care pot combina acest lucru cu alte date pe care le-ați furnizat sau aveți motive să le colectați în numele dvs. prin utilizarea serviciilor lor.